Vi kom, vi sågs, vi segrade!

en hemligthet som avslöjas?

... en liten hemlighet rullar på nu.. som hadlar om snela hesten 1, för det första hon är inte alls sjuk.. hon är utan "sjuk" och FET!  idag när jag (snela hesten 3) och snela hesten 2 var ute för att ta en rökpaus från lektionen trallade vi upp mot affären för att köpa lite på fyllning, DOCK vare nyttigt .. så ser vi ...



latnis hesten1 parkerat mitt på vägen lite fint, för köpa 5 vaniljmunkar till henne.

som snela hestan 2 sa i ett inlägg tidigare? sa hon att snel hest 1 alltid är som en kaktus.. de är sant.
hon har ett litet raknings schema, varje torsdag är de dags för muttrakning .. då hiner hon spara ut från torsdag till torsdag så de hinner bli lite stubb  innan party helgen inträffar,dock så glömmer hon ta lite på benen så dom blir också stubb, eftersom vi har eller iaf snelhest 1 alltid stubb, så kaktus hesten?..
RÖKPAUS NU

vi kom, vi sågs, vi segrade


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att ni kan vara lite gossip på den här bloggen. Iallfall så såg jag sofieblom (snelhest n 1) och hennes traktor åkandes på vägarna idag. Tror att det va när hon skulle hem från skolan. Samma traktor som det är på bilen. Man kan undra om hon inte va så nycker hon höll nämligen på att köra på mig! Eller är hon så dålig i vanligafall?

2009-10-07 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0