Vi kom, vi sågs, vi segrade!

till mina kompanjoner!

nej men lite serius talk here.. Jag blir sur på mina vänninor, eller mina hestvenner. Dom kan nästan gå och dränka sig i hestbajset dom bajsar och hoppas att dom drunkar där. Varför ska jag vara den som uppdaterar hela tiden?

hest 2 i skolan innan hon går hem : GLÖÖM INTE BLOGGEN .
hest 1: Klart som fan jag inte gör. Blogga när du kommer hem!
hest 2: Sjääääälvklart!
hest 3: ska lägga upp en film nu hur gör man ?

så kommer man till datan och kollar in bloggen, vad ser man ? - ingenting.
precis ingenting, ingen har uppdaterat något. Skärpning!

så vare då jag här.. Jag har pluggat fördjupning om hestarnas sexuallitet..


vilka röstar på att snel hest 1 är er favorit i uppdateringen ? ;Y


Kommentarer
Postat av: Ulf

vi vill se mer av dom andra två ? , bara du som lägger in bilder eller ??;)

2009-10-07 @ 18:49:04
Postat av: uffe

någon frågestund snart ? (a)

2009-10-07 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0